פטוזיס ועין תותבת
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני עברתי ניתוח אוירסציה בעין שמאל. התאימו לי עין תותבת. יש לי פטוזיס בעפעף העליון. בעזרת התותבת העפעף עולה קצת , אבל עדיין זה שונה מעין ימין. מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
חיה היקרה שלום! פטוזיס בעבות אביסרציה יכול לנבוע מתת-נפח בארובה המשנה את הווקטור של הלבטור; או מדיס-אינסרציה של הלבטור כתוצאה מהניתוחים / הטראומה הקודמת לעפעף. אם לאוקולריסט נגמרו הפיתרונות הקשורים לעין הפרותטית - ניתן להתייעץ עם אוקולופלסטיקאי בשאלה של הרמת העפעף. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.