צניחת עפעף
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי בן 20 לפני כשנתיים החלה צניחת עפעף בעין שמאל. בעבר הוא הרכיב עדשות מגע ועשה ניתוח להסרת משקפיים בהצלחה. הוא היה בבדיקות בבית חולים בבדיקת עיניים מקיפה אצל נוירואופטלמולוג ואצל ניורולוג לשלול מאסטינה גרביס. תנועות העיניים מלאות תקינות ללא התעייפות לאחר מבט ממושך למעלה. אישונים שווים מגיבים שווה לאור. לא עשה לו בדיקת CT או MRI האם זה הכרחי לעשות בדיקות אלו? ואם עברו שנתיים ניתן לאמר שלא יכול להיות משהו רציני? תודה מראש על התשובה
איריס היקרה שלום! בהסתייג בכך שלא בדקתי את בנך, ועל פי הסיפור (שימוש בעדשות מגע ומצב לאחר ניתוח להסרת משקפיים) - בסבירות גבוהה מדובר על דיס-אינסרצייה של הלבטור מלוחית העפעף, ואין צורך בבירור נוירואופתלמולוגי נוסף... בברכת בריאות, ד"ר זיידר.