הורנר סנדרום
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר אני שנים סובל מבעית פלאשינג סומק לא רצוי פנים שמלוהה בהזעת יתר חמורה במיוחד באזור הפנים ופנים אדומות עגבניה כל ימות השנה אני בן 25 . הטיפול היחיד שיכול לפתור את הבעיה הוא ניתוח לצריבה של של כל העצבובים שמתחת לT1(בלי לגעת ב T1 ) עד T2 וזה ניתוח שהוכיח עצמו כיעיל שאלתי למקצוע הסכנות בניתוח הזה היא הורנר פגיעה בעפעף ודמעות בעינים האם ישנה בדיקה כלשהיא בה ניתן לראות האם ישנם באזורים הללו עצבובים שקשורים לעפעף ?והאם ניתן לתקן במקרה זה ? כדי ללכת על בטוח ? , מנסיונך המקצועי האם קימים שם עצבובי עפעפים? אודה לך על עזרתך
דניאל שלום! סינדרום ע"ש הורנר כולל פטוזיס קל והתכווצות של האישון. אם אכן יופיע סיבוך זה כתוצאה של הניתוח שאתה אמור לעבור, הרי שאת הפטוזיס (צניחת העפעף) ניתן לתקן בסיכויי הצלחה (סימטריה, קומטור ורמת העפעף) טובים מאד. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.