ניתוח
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ניתוח עפעפיים הוא ניתוח שעושים יותר מפעם אחת? הידע שלי הוא מועט קראתי לגבי הניתוח אך לא הצלחתי להבין האם מספיק שעשיתי ניתוח פעם אחת וזהו?
הדס שלום! קיימים שלושה מדדים להערכת תוצאה של ניתוח עפעפיים: רמת (גובה) העפעף, קונטור (צורת) העפעף וסימטרייה של שני העפעפיים. אם באחד מהם, או בכמה מן המדדים לא הושגה תוצאה טובה - ניתן לנסות ולשפרה בניתוח נוסף. יחד עם זאת, ניתוח חוזר בד"כ קשה יותר בגלל צלקת קודמת ואנטומיה שונה בהשוואה ל"עפעף בתולי" שלא עבר כירורגיה. אם כוונתך לניתוח בלפארופלסטי שבו מסירים עודפי עור, שומן ושריר מן העפעפיים העליונים, הרי שאלה אינם צומחים בחזרה; ואולם צניחה נוספת של איזור הגבות עלולה לתרום במהלך השנים למראה של מעין עודפי עור שחזרו בחלקם. הנושא יכול להיות נידון בשיחה עם הרופא המנתח. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.