פטוזיס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי סובל מצניחת עפעפיים כבר שנה וחצי היה מטופל בבוטוקס . לאחרונה עבר ניתוח עפעפיים עליונות וגם בשריר עין עבר מהניתוח כ-4 חודשים שבמקביל גם המשיך את הבוטוקס לאחר הניתוח מצבו כעט אפשר להגיד יותר גרוע מלפני הניתוח. לקראת הערב אינו יכול לפתוח את העיניים בכלל וכשהו מנסה לפתוח יש לו עיוותים בפנים מהמאמץ לפתוח את העיניים שאלתי היא מה עושים? יש לזה עוד טיפול? אודה אם תתנו לי תשובה אני כבר מיואשת קשה לי לראות אותו ככה תודה
שלום! מתיאור המצב אני מבין שבעלך מקבל זריקות בוטוקס בגלל מצב שנקרא בלפארוספזם שמתבטא בהתכווציות לא רצוניות של העפעפיים, ובמצבים מקדמים - אף לקושי בפתיחת העיניים. אחת מהטכניקות הניתוחיות שתוארה בעבר לטיפול בבעייה במצב מתקדם הוא השתלת מיתלה עפעפיים. תוכלי לקרוא בפירוט בקישור הבא: http://www.ima.org.il/harefuah/ViewArticle.aspx?aId=1103 הייתי פונה לייעוץ בבית חולים הסמוך למקום מגורייך אצל רופא עיניים אוקולופלסטיקאי. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.