נפיחות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחצי שנה האחרונה שמתי לב לנפיחות בעין ימין. הנפיחות נמצאת לאורך רוב העפעף העליון ובעיקר בצד הרחוק מן האף (סוף העין). בנוסף יותר קשה וכבד לי לפתוח את העפעף והעין מעט יותר אדומה ופחות בוהקת. מה יכולות להיות הסיבות ומה ניתן ואפשרי לעשות בנידון ? תודה מראש על כל התגובות.
ליהי היקרה שלום! התופעה שאת מתארת יכולה לנבוע ממצב הנקרא "בלפריטיס" - הפרשה שומנית מידיי של בלוטות השומן של העפעפיים. במצב זה יכול להיות גודש של בלוטות השומן שגורם לנפיחות העפעף וכן לגרוי של העין ולתופעות של אודם, צריבה או אי-נוחות. ההמלצות השכיחות לטיפול הן קומפרסים חמים, תחליפי דמעות, ומשחות אנטיביוטיות או סטרואידליות. כדי לאשש או לשלול ההשערה - הייתי ניגש לבדיקה אצל רופא עיניים של הקופה בה את מבוטחת. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.