שאלה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השריר שלי מסביב לגבה רועד כל פעם כשאני במחשב משחק או קורא למה זה קורא והאם יש דרך לתת לעין לנוח או משו?
למישהו שלום! אם ירדתי לסוף דעתך, מצב של רעד קל וחוזר סביב העין, מעין התכווצויות של השריר הסוגר את העפעפיים נקרא בלשון המקצועית Eyelid Twitching או Eyelid Myokimia וקשור בד"כ למצבים של מתח (Stress), חוסר שינה או עייפות. יש הקושרים את התכווצויות העפעפיים לעישון סיגריות, שתיית קפה מרובה או צריכה מוגזמת של אלכוהול. בדרך כלל המצב חולף מעצמו בפרק זמן של מס' שבועות / חודשים. ניתן לנסות לטפל באמצעות הפסקת הגורם, כלומר לנוח יותר, להירגע, או לצמצם שתיית קפה / אלכוהול. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.