שאלה לגבי בטוקס באיזור המצח והעין
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בוטוקס משפיע על הרנת העפעפיים? האם מומלץ? יש מצב שכתוצאה מהזרקת בוטוקס יש נפיחות מתחת לעין עמו בצקת או צבירת נוזלים, כמה זמן עד שזה נעלם? תודה על תשובות בנדון
תמי שלום! הזרקת בוטוקס להעלמת קמטים במצח עלולה להוריד את מנח הגבות ובמנגנון זה להבליט עודפי העור בעפעפיים ולהחמיר צניחת עפעפיים. לעומת זאת, הזרקת בוטוקס תחת ובסמוך לגבות עשוייה לסייע בהרמת הגבות ובכך למתן את עודפי העור בעפעפיים ולתת אפקט של הרמת עפעפיים. נפיחות בעפעפיים לאחר הזרקת בוטוקס עשוייה לנבוע מנפח ההזרקה, שהוא קטן בד"כ; או מהמטומה (דימום תת עורי) קטנה שמלווה לעיתים את ההזרקה. בברכה, ד"ר זיידר.
האם זה הגיוני שהעפעפיים נפוחות עדיין שבוע לאחר ההזרקה במצח ובצידי העיניים?