נפילת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי סובל מניפילת עפעפיים כבר 10 חודשים טופל בבוטוקס 3 פעמים אבל אין תוצאות האם מומלץ חעשות ניתו עםעפיים? האם זה יעזור בסופו של דבר
לקריאה נוספת והעמקה
ציונה היקרה שלום! הטיפול בבוטוקס בהקשר שציינת מבוצע בדרך כלל במצבים של בלפארוספזם - התכווצויות לא רצוניות של העפעפיים, שמלוות לעיתים גם צניחת עפעפיים. אם אכן מדובר בבלפארוספזם עם צניחת עפעפיים קיימות טכניקות כירורגיות שונות לתיקון המצב ודרושה כמובן בדיקה מדוקדקת של המטופל על מנת להחליט על הדרך האופטימלית לשיפור. הייתי פונה לייעוץ לרופא עיניים אוקולופלסטיקאי. בברכה ובברכת בריאות, ד"ר זיידר.