נפיחות לאחר ניתוח פטוזיס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום שבת ביום חמישי בצהריים עברתי ניתוח פטוזיס בתל השומר אצל פרופ בן סימון, אני מציינת את זה כי נראה לי שהוא בהחלט מומחה בתחום. היום יומיים אחרי יש לי נפיחות ממש רצינית בעפעף העליון מעין בועה קטנה בין התפרים, זה מדאיג אותי ורציתי לשאול אם זה נורמלי וחולף.
איילת שלום! נראה לי שבהחלט היית בידיים טובות... נפיחות בעפעף בימים הראשונים בעקבות ניתוח לתיקון פטוזיס נובעת בד"כ מן הטראומה הניתוחית, מבצקת של הרקמות ומדימום. אלה בד"כ נספגים ומשתפרים מיום ליום בעזרת קומפרסים קרים. בשלבים מאוחרים יותר הנפיחות עלולה לנבוע מאלרגיה לטיפול המקומי וסיבות אחרות. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.