צניחת עפעפיים והפרעה לראיה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי צניחת עפעפיים , אני חש הפרעה לראיה . כאשר אני מרים את העפעף אני מרגיש שיפור ? העם ניתוח יכול לפתור את הבעיה ?
לקריאה נוספת והעמקה
יוחאי היקר שלום! גם בבדיקת שדות הראייה הממוחשבת המבוצעת על ידי טכנאי משתמשים מידי פעם במניפולציה של הרמת העפעף בכדי לבדוק האם לצניחת העפעף יש משמעות תיפקודית. סבורני שאם אתה חש שיפור בראייה בזמן הרמת העפעף - הרי שניתוח תיקון צניחת עפעפיים יכול לשפר את שדה הראייה. הייתי מתייעץ עם רופא עיניים אוקולופלסטיקאי באשר לפתרון הכירורגי המתאים. בהצלחה, דר זיידר.