צניחת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 52 ויש לי בעיה ברישתית יש לי חורים ואני מטופלת בלייזר לאיחוי. יש לי צניחת עפעפיים, העיניים נראות שקועות ואני מתעניינת בניתוח להרמתם. מבקשת לדעת יש אפשרות לבצע ניתוח כזה למרות הבעיה ברישתית? האם העיניים לא ייראו שקועות לאחר ניתוח כזה. גלי
גלי שלום, חורים ברשתית אינם מהווים התוויית נגד לתיקון צניחת עפעפיים. התוויית הנגד העיקרית לניתוחים לתיקון צניחת עפעפיים הוא יובש חמור שעלול לסכן את הקרנית. ייתכן שצניחת העפעפיים נותנת מראה "שקוע" של העיניים ושתיקון הצניחה ישפר את המצב, אך כדאי להיפגש עם מנתח עפעפיים שיוכל להתרשם ממך ולנסות להדגים את עבורך את מראה של העיניים לאחר הניתוח. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר.