צניחת עפעף בקצה העין
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי צניחה של העפעפיים בצד החיצוני של העינים. באחת התכניות ראיתי שיש אפשרות למתוח חוט מהמצח לכיוון העפעף . ע"י כך ניתן למתוח את החוט ולהרים את העפעף.האם ידוע לכם איפוא יש אפשרות לעבור את הטיפול? בתודה
מיקי שלום! הטכניקה שאת מתארת באמצעות "חוט מכיוון המצח לכיוון העפעף" מכוונת להרמת גבות. כמובן שיש צורך בבדיקה / הערכה קלינית האם צניחת העפעפיים שלך מלווה בצניחת גבות. המנח הנורמלי של הגבה בנשים הוא לפחות 3 מ"מ מעל השוליים העליונים של הארובה הגרמית. הניתוח מבוצע על ידי פלסטיקאים כלליים וכן על ידי רופאי עיניים אוקולופלסטיקאים. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון צלקות שלעיתים נראות וכן תגובת דחייה ל"חוט" המושתל. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט