נפיחות בעפעף עליון שמאלי
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמתי לב שלעיתים בעפעף העליון השמאלי באזור הסמוך לאף ישנה מעין נפיחות קטנה בהשוואה לאותו אזור בעפעף ימני.רציתי לשאול :האם תופעה זו מעידה על בעיה כלשהי?
שלום לאילה, נפיחות בעפעפיים במיקום שאת מתארת יכולה להתאים באופן שכיח לתהליך דלקתי (כמו ציסטה או "שעורה" - סתימה של בלוטת שומן בעפעף) או ניווני (בלט כרית שומן ארובתית לעפעף) ובאופן נדיר לתהליך גידולי. פרטים נוספים כגון משך הזמן של התופעה, רגישות, כאב במישוש, או אודם יכולים לעזור באבחנה. הייתי ניגש להתרשמות ובדיקה אצל רופא עיניים. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט