בצקת בעפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה חודש אני סובלת מבצקת בעפעפיים עליוניים. עברתי בדיקות אלרגיה , אין ממצאים. לקחתי טלפסט עזר , אך התופעה שוב חזרה והפעם לא נראה שהטיפול התרופתי עוזר. אודה אם תוכל לייעץ לי מה עלי לעשות? תודה.
לאה היקרה שלום! בצקת בעפעפיים יכולה לנבוע ממגוון סיבות, השכיחה בהן היא אכן אלרגיה. במצב זה מופיע בד"כ גם גרד ואודם / גירוי של העור סביב העיניים. כדאי לנסות לזהות את האלרגן (הגורם לאלרגיה): איפור, אבקת כביסה, שמפו, חומרי ניקוי וכד', ולנסות להימנע ממנו. מעבר לטיפול הסיסטמי בטלפאסט, שקיבלת, ניתן לנסות גם קורס במינון יורד של משחות סטרואידליות (כגון מקסיטרול), שניתן למרוח על העפעפיים. גורמים נוספים שיכולים לגרום לבצקת עפעפיים הם אי ספיקת כליות או אי ספיקת לב - ואלו בד"כ יכולים להיות מזוהים ע"י רופא המשפחה. על פי תיאורך, קרוב לודאי שלא זה המצב אצלך. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט