צניחת עפעף משקפיים ועדשות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרכבתי שנים משקפיים והייתה לי צניחת עפעף קלה לא מולדת.לאחרונה התחלתי להרכיב עדשות ולהפתעתי ככל שאני מרכיבה יותר שעות את העדשות הצניחה נעלמת.איך אפשר להסביר זאת?
שלום לתוהה! התיאור שניתן על ידך מפתיע. ידוע לנו שקיים קשר דווקא בין הרכבת עדשות מגע לבין התפתחות צניחת עפעף. בגלל המניפולציות החוזרות של העפעפיים בזמן הרכבת והסרת העדשות משתחררת, לעיתים, התאחיזה של השריר המרים את העפעף מלוחית העפעף, והאחרון צונח. יחד עם זאת, לכל כלל קיימים גם יוצאים מן הכלל (כמו במקרה שלך) ולא כל תופעה אנו מצליחים להסביר. בברכה ויום טוב, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט