בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי צניחת עפעפים ואנימאד חוששת מניתוח, האם ניתן לעשות בוטוקס וזה ישפר קצת את המראה,תודה.
גילה היקרה שלום! הזרקות בוטוקס נועדו על מנת להשטיח קמטים דינאמיים (שנוצרים כתוצאה מהתכווצות שרירי ההבעה בפנים). באיזור העפעפיים - ניתן להזריק בוטוקס בזוית החיצונית של העין. ההזרקות לא נועדו לתקן צניחת עפעפיים. ואולם, יחד עם זאת, במקרים שבהם יש צניחת גבות ומרכיב של עודפי עור בעפעפיים על רקע זה - ניתן להזריק בוטוקס באופן כזה שישיג אפקט של הרמת הגבות, ובכך תיפחת כמות העור הנראה בעפעפיים העליונים. כדאי לזכור שההשפעה של הבוטוקס זמנית (למס' חודשים) והפיכה. ניתן להתייעץ בעניין עם פלסטיקאי כללי. בהצלחה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט