עדשות מגע וצניחת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני קיבלתי עדשות מגע ואני רוצה לשים אותם, אך היום גיליתי שהדבר יכול לגרום לצניחת עפעפיים. הדבר ישר הרתיע אותי מלהשתמש בעדשות. רציתי לדעת עד כמה הדבר נכון ואם יש אפשרות לשים אותן ללא צניחת עפעפיים ואם כן, אז איך? תודה רבה
עידו יקר שלום! התפתחות צניחת עפעף בנוכחות הרכבת עדשות מגע אומנם קורית, אך לא בכל מטופל. קשורה ככל הנראה במניפולציה אגרסיווית של העפעפיים בזמן הרכבה והוצאת של העדשות, ובעיקר בהרכבת עדשות קשות. אם זהו הפתרון האופטי המתאים עבורך - לא הייתי נמנע מהרכבת עדשות מגע בגלל הסיכון התאורטי להתפתחות צניחת עפעפיים. בכל מקרה, חשוב להיות במעקב אופטומטריסט / רופא עיניים. בהצלחה ובברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il