עין סגורה במקצת
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לבעלי יש עין אחת שהיא סגורה במקצת וכשהלך לרופאת עיניים היא הפנתה אותו לניאורולוג. מה יכולות להיות הסיבות לכך?
חלי שלום! נראה שרופאת העיניים איבחנה צניחת עפעף. ברוב הגדול של המקרים באנשים מבוגרים מקור הבעייה בעין עצמה (כלומר בחולשת התאחיזה של השריר המרים את העפעף ללוחית העפעף). במיקצת המקרים מדובר בבעייה נוירולוגית. בד"כ על פי ההיסטוריה של הופעת הצניחה והממצאים בבדיקה ניתן לכוון למקור הבעייה. יחד עם זאת, רופאים רבים נוהגים להפנות גם לנוירולוג על מנת לשלול בעייה נוירולוגית, כחלק מן הבירור. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט