נזק פוטנציאלי לעיניים ?
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בניתוח לסילוק "שקיות" מתחת לעיניים יתכן נזק כלשהו לעיניים שעברו השתלת עדשות בניתוח קטרקט ?, והאם כל רופא פלסטיקאי מוסמך יכול לבצע ניתוח בתנאי כזה ? בתודה מראש על התייחסותך.
לסקרן שלום! עקרונית, אין מניעה לבצע בלפארופלסטייה של העפעפיים התחתונים באדם שעבר ניתוחי קטרקט בשתי עיניו (אם עברו בשלום). אם בחרת להינתח על ידי פלסטיקאי מנוסה בתחום הניתוחים הללו, ואם ננקטים כל אמצעי הזהירות בניתוח זה, כולל הימנעות מהוצאה מוגזמת של עודפי עור ושליטה בדימום - הרי שההחלמה אמורה להתנהל ללא סיבוכים מיוחדים. בהצלחה, ד"ר זיידר.
Thanks for sharing. Always good to find a real eexrpt.