עין נפוחה ואדומה וקטנה מהעין השנייה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מכה בעין שמאל והיא אדומה וקטנה בהרבה מהעין שלא קיבלה את המכה ובנוסף שאני מרגיש את אזור (המכה ליד האף קרוב לארובת העין ) אני מרגיש מעיין " גולה" השאלה היא אם ללכת לרופא במיידי ושאלה שנייה זה מה הסיכוי שזה שבר בארובת העין
לקריאה נוספת והעמקה
אופק יקר שלום! אם ספגת טראומה משמעותית לאיזור ארובת העין - רצוי מאד להיבדק על ידי רופא עיניים. הסימנים לשבר בארובה כוללים, מעבר לנפיחות / המטומה / בצקת העפעפיים - גם שקיעה של גלגל העין והפרעה בתנועות העין. בברכת בריאות, ד"ר זיידר www.oculoplastics.co.il