צניחת עפעף בעקבות זריקה תוך עינית
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור באמצע ינואר קיבלתי זריקת קנלוג בעין ימין לצורך נסיון להקל צלקת מחסימה (CRVO). בניגוד לזריקות קודמות בעין הפעם יצאתי עם עפעף נפול מאד, אולם זה השתפר כעבור מספר ימים. כעבור כחודש הבחנתי שהעפעף נפול, יתכן שקרה עוד קודם ולא הבחנתי. בנוסף, חודש לפני הזריקה קיבלתי זריקת בוטוקס במצח (למעלה קרוב לקו השיער). רציתי לברר האם יתכן שזו תגובה לבוטוקס? ושהיא תופיע כעבור זמן ולא מיד? ואם כן, כמה זמן לוקח לה לחלוף?
מזל יקרה שלום! הזמן יגיד אם צניחת העפעף היא תוצאה של הזריקה / תוצאה של הבוטוקס. אם הצניחה חולפת בתוך חודשיים -שלושה - ייתכן מאד שניתן "להאשים" את הבוטוקס. בברכת בריאות, ד"ר זיידר www.oculoplastics.co.il