עפעף נפול אחרי דלקת.
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לתינוק שלי בן 7 חודשים הייתה דלקת בעין שלא טוםלה ועברה לבד לפי הוראת רופא. התינוק היה מגרד הרבה את העין ושמתי לב שאחרי הדלקת נהייתה לו צניחת עפעף קלה בעין ימין. לא תמיד רואים את זה . כיצד ניתן לטפל והאם זה מסוכן לעין ולראיה?
שלום! דלקת לחמית ממושכת יכולה לגרום לצניחת עפעף. בשלב החריף נפיחות העפעפיים גורמת ל"פטוזיס מכני", עקב המשקל הרב יותר שמורם על יד הלבטור. בשלב הכרוני, באם היו גרד, נפיחות ושיפשוף משמעותיים של העין והעפעפים - תיתכן צניחת עפעף במנגנון של דיס-אינסרצייה של שריר הלבטור פלפבראליס. אם הצניחה קלה, רצוי להמתין מספר שבועות / חודשים, בתקווה שעם שוך הדלקת - גם הפטוזיס יחלוף, ללא השפעה על הראייה. אם התופעה מתמשכת - כדאי לפנות לרופא עיניים ילדים להערכה. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.