ניתוח רפואי לצניחת עפעף
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, העפעף שלי צונח וכתוצאה מכך אני רואה קרני אור בלילה ממנורות, רכבים. כשאני מרים את העפעף זה נעלם לחלוטין. השאלה היא האם מתחשבים בבעיה הזאת כניתוח רפואי? או שלא אכפת לקופה ורק אם יש חסימה של ראייה זה רפואי
אביתר שלום! התופעה שאתה מתאר יכולה בהחלט לנבוע מאסטיגמציה המושרית על ידי עפעף צנוח. לקופות השונות יש קריטריונים שונים על מנת להגדיר צניחת עפעף כבעייה תיפקודית ולא אסתטית. לרוב - בדיקת שדה ראייה ובדיקת מנח שולי העפעף, יחסית לרפלקס האור הנופל על האישון עוזרים בהחלטה. הייתי ניגש להערכה אצל רופא עיניים במסגרת הקופה בה אתה מבוטח. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.