טיפות אפרין לטיפול שוטף?
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנתי עם דרמטוכליס דרגה 3-4 + Lash Ptosis ואני שוקל להתקדם לניתוח משולב. בזמן הבדיקה טיפטפו לי Efrin, שאחרי 2-3 דקות פתח לי את העיניים ו"הוריד משקל" של העפעפיים בצורה מדהימה, ואפילו בחלוף יממה יש לי עדין הרגשה קלה יותר ממקודם - אם כי זה אולי רק בראש... שאלתי: האם בינתיים, לכמה שבועות בודדים עד שאחליט, אפשר להשתמש בEfrin באופן עצמי בכדי להקל? באיזה קצב? והאם גם רופא משפחה יכול לתת לזה מירשם או רק רופא עיניים? תודה רבה!
סילבר היקר, שלום! טיפטוף טיפות אפרין באופן חד פעמי במהלך הבדיקה מתבצע על מנת לבחון השפעת ניתוח מילרקטומייה בגישה אחורית להרמת העפעף ולתיקון הפטוזיס. הטיפות, בנוסף להרמת העפעף, מרחיבות האישון ומטשטשות הראייה. במתן כרוני - בשכיחות גבוהה גורמות טיפות אפרין לרגישות / אלרגיה וגירוי של העין. לא הייתי מטפטף באופן קבוע טיפות אלה לעיניים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.