צניחת עפעף קלה בעין אחת
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חטפתי דלקת עיניים לפני חצי שנה וכעת יש לי עכירויות בקרנית (SEI) בעין שמאל שאני לא מטפל בהן כי אין פגיעה בראייה. האם הדבר יכול לגרום לצניחת עפעף קלה? קשה לי להבין כיצד הקרנית קשורה אל העפעף. האם זה בטוח כרוני או יכול לעבור לאחר שהעכירויות יצטלקו?
לקריאה נוספת והעמקה
רפאל היקר, דלקת עיניים קשה שגורמת לנפיחות של העפעפיים, יכולה לגרום במנגנון של דיסאינסרצייה של שריר הלבטור פלפבראליס (השריר שמרים את העפעף), או במנגנון מכני, עקב גרד ושיפשופים של העין והעפעפיים - לצניחה של העפעף. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.