צניחת עפעפיים בעקבות בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה על האפשרות לשאול לפני כשבוע הוזרק לי בוטוקוס על ידי רופא עור, למצח. לאחר כיומיים הבחנתי בצניחת העפעפיים עד כדי כך שאני ממש מרגישה כובד וכשאני מבתכלת במראה, אני רואה ״פרצוף כועס״ זה ממש מלחיץ אותי ואני לא יודעת מה לעשות. אודה על התייחסותך.
אילנה היקרה שלום, בוטוקס באיזור המצח מחליק אומנם את הקמטים, אך לגרום לירידה מסויימת של הגבות... ניתן להתנחם בכך שאם את לא אוהבת את המראה החדש - המצב ישוב לקדמותו בתוך חודשים ספורים. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.
יש רק רופא אחד שבאמת יודע לעשות בוטוקס ברמה הכי גבוהה שיש וזה ד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ...ממליצה לך לנסות ולהווכח בעצמך בהצלחה !!