נשירת ריסים וגבות עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום רב, לפני חודש הורדתי אצל פלסטיקאי פיברומות בעפעפיים עליונים ותחתונים. בעזרת לייזר co2 ואמלה לאלחוש. 6 ימים לאחר הפעולה החלה נשירת ריסים וגבות ממש חזקה. הייתי אצל רופא עיניים טען שיש לי בלפריטיס קדמית . ויש לי סבוראיה דרמטטיס שנים. אך טען שאין קשר לנשירת גבות. שגבות קשור לסבוריאה. רופאת עור שהייתי ורק מהסתכלות עלי לא היה אפילו חוסר בריסים וגבות , זו היתה התחלה של הנשירה אמרה שאלופציה אראטה. מה דעתך? זה מהלייזר? מהבלפריטיס? או אלופציה? אני ממש מיואשת האם בלפריטיס סבוראי יכול להשפיע על הגבות? הגבות מלאות מסבוריאה ומגרדות תודה
סיגל היקרה, בלפריטיס ואלופציה אראטה יכולים לבוא בחשבון כגורמים לנשירת שיער. באיזור הגבות אני מאמין שהאפשרות השנייה ריאלית יותר, והייתי מתנהל ומטפל על פי המלצת רופא העור. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.