בריחת שתן וצניחות לאחר כריתת רחם

דיון מתוך פורום  כירורגיה גינקולוגית - ניתוחי רצפת האגן

18/01/2024 | 11:55 | מאת: ב

שלום יש לי בריחת שתן מוזרה, מרגישה רטובה אבל תחתון יבש. יש לי צניחות בכל המדורים דרגה 1 (הכל אורטרה, שלפוחית, רקטום, רק כיפת הנרתיק בינתיים במקום). לפני הניתוח זה לא היה. האם אפשר כבר עכשיו לעשות ניתוח עם רשת לתיקון כל הצניחות. אני גם מפחדת בגלל שהכל עכשיו מודבק לשני, אבל אין לי ברירה אני לא יכולה להמשיך לחיות ככה. אין לי איכות חיים. בנוסף לבריחת שתן תמידית שכאילו אין לה הוכחה אני חיה עם גרזן מעל הצוואר, מחכה לצניחות יותר חמורות. וגם אם צניחה יותר חמורה אז צריך לתקן נרתיק, כלומר עוד חתך שם בנוסף לכיפה ואתם לא מסכימים בשום פנים לעשות קולפוקליזיס כדי למנוע קרע. מצב שאני נמצאת הוא יותר גרוע מסרטן שחלות דרגה 4. שם לפחות רואים את הסוף, אצלי אין שום אור, מנהרה ללא סוף שרק יחמיר, הרי שיפור לא יכול להיות. בבקשה מי יכול לבצע ניתוח ולפחות לכניס רשתות וקולפו אולי הם יעזרו לי להרגיש קצת יותר טוב. עדיין לא אישה אבל לפחות ייצור שיכול לקום בבוקר ולא לחפש דם או שתן על המיטה.

שלום, ביקשתי בעבר ואחזור על בקשתי שוב. שאלת פעמים רבות בעבר ואת ממשיכה לשאול את אותן השאלות על אף תשובותי המפורטות בכל פעם. אין מבצעים ניתוח לטיפול בצניחת אברי האגן כדי למנוע החמרה עתידית שיתכן כי כלל לא תתרחש. גם אם תיאורטית היתה פרקטיקה כזו (וכאמור אין), ניתוח לטיפול בצניחה כשאין צניחה (דרגה 1 היא כמעט צניחה תיאורטית) הינו קשה לביצוע ומסוכן. אין בכך שום היגיון. אני מבין שאת נתונה במצוקה רגשית. מושגים כמו גרזן מעל הצוואר והאנלוגיה לסרטן השחלות ממחישים זאת. אנא פני לקבלת עזרה ולא מתחום הכירורגיה. אני מבקש באדיבות שנסיים את הדיון הזה כעת ולא תשובי לשאול את אותן השאלות שוב בעתיד. בברכה

18/01/2024 | 20:03 | מאת: א

תודה לא ברור מעליו שאתה עונה כאן. אבל אני לא צריכה שום פסיכיאטר. אני צריכה לתקן נזק שכריתת רחם גרמה. זה התעללות מה שאתם גורמים לי, לסבול מתחושת בריחת שתן ותחושה שצניחה מתפתחת ולא לעשות דבר לחכות לשכל האיברים יפלו החוצה. ברור שזה יקרה אם אני אחיה יותר מ 5-6 במקרה הטוב. אני החלפתי תחבושת של שבוע כל 4 שבועות בתחבושת מסוג אחר אבל כל יום. וגם הבושה… אני באמת מקווה שלא אחיה הרבה.

מנהל פורום כירורגיה גינקולוגית - ניתוחי רצפת האגן