דלקת בערמונית

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

07/06/2015 | 08:32 | מאת: רמי

שלום דוקטור אובחנתי בדלקת הערמונית לפני שנה אני בן 27 בדיקות שתן מחלות מין דם צילום תרבית זרע הכל תקין טופלתי בכמה סוגי אנטיביוטיקה ופרמיקסון ללא שיפור היה לי את כל התסמינים אם הזמן זה נרגע ונשאר רק צריבה לסירוגין פעם צורב ופעם לא האם יש דרך להתפטר. מהצריבות כי זה ממש מציק לי ומשפיע על המצב רוח תודה דוקטור

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, כידוע לך מי שסבל מדלקת בערמונית עשוי לסבול ממושכות גם הרבה מאוד זמן אחרי שכבא אין שום עדות לזיהום פעיל. זה מצב מתסכל מאוד גם למטופל וגם למטפלים.. כרגע עליך להתרכז בכיצד לעזור לעצמך להגיע למצב בו אתה שולט בתסמינים ולא הם בך. למנע מגריינים כמו אלכוהול, עישון, שוקולד, קפאין, ואפילו גירוי מיני תכוף. להקפיד על שתיה מרובה של מים, לפי צורך בעת כאבים/צריבה לקחת נוגדי דלקת כמו נורופן או אדוויל- רק במידה ואכן אתה לא מצליח להתגבר לבד. בסופו של דבר זה יחלוף.

13/06/2015 | 18:41 | מאת: אאא

אחרי שסבלתי מהדלקת הזו 3 שנים, הייתי אצל מספר רופאים, בדיקות, אנטיביוטיקה וכו' הבנתי שלרפואה אין פתרון אמיתי לבעיה ופניתי לנטורופת שהסביר לי שהבעיה נובעת מתזונה לקויה וסטרס. הוא סידר לי את התזונה בשילוב תוספי תזונה אנטי דלקטיים ולאחר מספר חודשים המצב השתפר פלאים והדלקת כמעט ונעלמה. שמו אבנר שרים ואני מקווה שיעזור לעוד הרבה אחרים !

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת