השימוש בדואודרט

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

10/02/2015 | 11:30 | מאת: 0545598612

בן 59 וסובל מהגדלה שפירה!ברצוני לשאול מספר שאלות:האם השימוש בדואודרט יכול לגרום לסרטן הערמונית אחרי שימוש ממושך?האם ישנה שפיכה אחורית אחרי שנוטלים דואודרט(בקיום יחסי מין)האם הגדלת הינה בעיה תורשתית ואם כן איך להדריך את ילדיי בכדי שלא יגיעו עם הגיל למצב שלי?לא עשיתי אף פעם psa free total.האם צריך?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, 1. לא הוכח ששימוש בדואודרט גורם לסרטן ערמונית. כן נמצאו מס' מקרים של סרטן ערמונית בדרגה גבוהה בחלק ממטופלים שנטלו דואודרט ושנבדקו לסרטן ערמונית. 2. שפיכה אחרוית יכולה לקרות בטיפול בדואודרט בשל החלק שמכיל טמסולין שגורם להרפית הסוגר ולזרימת זרע חזרה לשלפוחית. 3. הגדלת הערמונית קרוית בגילאים של 50 ומעלה כמעט לכל מי שיש לו ערמונית (גברים), כתהליך טבעי בגוף כתוצאה משינוייןם הורמונאליים של הגיל. אין הרבה מה לעשות נגד התהליכים הללו, אך אם יש הפרעות במתן השתן בהחלט יש לפנות לבדיקה רופא ולטפל בהן. 4. אם בדיקת PSA רגילה היא בתחומי הנורמה לגילך ולגודל הערמונית שלך (ובמעקב אורולוגי גם בבדיקה גופנית) אין הכרח להרחיב לבדיקת PSA חופשי, אלא אם האורולוג שלך המליץ

11/02/2015 | 12:11 | מאת: איתמר

אני מבין שנושא המחקר התייחס לאבודרט ולא דווקא דואדרט,?? האם היית מייעצת להימנע משימוש של יותר משנה או פחות מזה?? מה שכתבת קצת מפחיד!! זו תרופה מצויינת פרט לזה שכנראה פוגעת קצת בזיקפה.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת