בלוטת ערמונית מוגדלת
דיון מתוך פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 50. לאחרונה עברתי שדיקה שיגרתית שנתית והרופא מצא שיש לי בלוטת ארמונית מוגדלת במקצת והפנה אותי לאורולוג. בנתיים עשיתי בדיקת דם ואולטרה סאונד והתוצאות הן: PSA 0.88 ng/ml ערמונית בנפח 25 סמ"ק אני מחכה לתור אצל אורולוג. האם הנתונים שציינתי בעייתים ? מה הנורמה צריכה להיות ? האם בעיה של בלוטת ארמונית מוגדלת היא בעצם בתורשה ואין מה לעשות או שהיא קשורה לתזונה, אורך חיים וכו' ? תודה עמית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בעקרון הבדיקות שצינת תקינות בכל מקרה אם יש לך הפרעות במתן השתן עליך להבדק אצל אורולוג