שילוב של 2 תרופות צמחיות וקסטרל 10 מיליגרם

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

24/01/2014 | 15:48 | מאת: צמ

בן 58 וסובל מזה זמן רב מהגדלה של הערמונית.לאחרונה חשבתי על שילוב של תרופה צמחית אחרת בשם פרוסטמד פורטה פעם ביום! למותר לציין שאני כבר זמן רב נוטל קסטרל 10 מיליגרם עם 2 פרמיקסון.שאלתי היא:האם תהיה ריאקציה בין שלושת התרופות ואסור לקחתם יחד,או שאין בעיה ואפשר לקחתם בהפרש של זמן מסוים במהלך היום? האם בכלל לפי דעתך השילוב הזה יכול יותר להקל?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, אין בעיה לשלב קסטראל עם טיפול צמחי. לא נראה לי יעיל לשלב בין שתי תרופות צמחיות אך אין לי מידע מבוסס מחקרית אם זה יעיל או לא. אם אתה מרגיש שמה שאתה נוטל כרגע לא עוזר זה הזמן לחזור לרופא המטפל ולשקול עמו מה שלב הטיפול הבא.

03/02/2014 | 18:04 | מאת: שגב

לצם שלום. אני לא רופא ולא מייעץ,אלא כותב לך מניסיוני האישי, ראשית מדוע 2 תרופות צמחיות???(פרוסטמד ופרמיקסטון)אלה 2 תרופות דומות כשהמרכיב העיקרי שלהן הוא הדקל הננסי(בתרופה אחת מוסיפים לדקל הננסי ליקופן,אבץ וסלניום ובתרופה השנייה מינרל אחר),אז מדוע לתת לחברות לחגוג על חשבוננו.? ,גם אני הסתובבתי בין התרופות הכימיות והצמחיות,עד שקבלתי מהאורולוג תרופה מצויינת בשם מנירין מלט 120 מק"ג למציצה רגע לפני השינה ותוך 4-5 ימים שכחתי מצריבה בשתן,בהפסקות בשתן ,מאי התרוקנות שלפוחית השתן ,,,ובעיקר שכחתי מה זה לקום 2-3 פעמים בלילה. למרות היעילות המקסימלית של התרופה יש לה 2 תופעות לוואי, א. הפרעה בתיפקוד המיני,אותה פותרים עם סיאליס,או לויטרה,(בגילים שלנו זה לא יוצא דופן להשתמש בתרופות אלה) ב.גירוד -יש לי גירודים קשים בעור כשבועיים מאז קבלת המינרין,גם כדורים נגד גירוד לא עוזרים-בינתיים ממתין לתשובה ממנהלת הפורום,אבל גם לזה אני מקווה שימצא פתרון. רוצה טיפ לפתרון טבעי/צמחי לפרוסטטה?- גרעיני דלעת. לפצח כל ערב כמות של פעמיים כף יד גרעיני דלעת קלויים מעט(אפשר גם לא קלויים),ללא מלח,אלא שיש כאן בעיה לוגיסטית של קניית הגרעינים וקלייתם ושמירה על מלאי,או לקנות שמן גרעיני דלעת ,בעיה נוספת-בגרעיני דלעת יש כמות גדולה של אומגה 6,על זה צריך להיות במעקב עם בדיקות דם. פירוט נוסף על טיפול בגרעיני דלעת אפשר למצוא באתר של סולגאר,אחרי שהם נותנים את הפתרונות עם תוספי המזון שהם מייצרים,הם נותנים עצות של "עשה זאת בעצמך"

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת