ערמונית - צעיר

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

22/11/2013 | 17:15 | מאת: י

עברתי היום בדיקת ציסתוקופיה בה הרופא הודיע לי שיש לי פורסטטה ערמונית מוגדלת אני בן 22 וקראתי והבנתי שזה נדיר בגיל כזה אני מודאג מאד יש לציין שאני שלמעלה משנה סבלתי מהתסמינים כגון השתנה מרובה בלילה וחוסר התרוקנות טופלתי לפני חצי שנה אצל רופא אחר שנתן לי נרות פרמיקסון ועוד כדור שלקחתי במשך חודש והייתה הטבה עד לא מזמן שבזמן האחרון זה חזר להפריע לי והלכתי לעוד רופא הדר הביא לי קדקס 2 מג ליום לקחת בלילה לפני השינה רציתי לדעת ממה אני סובל אני לא מבין יש לי פרוסטיטיס-דלקת בערמונית או פרוסטטה-ערמונית מוגדלת או שזה אותו דבר אני פשוט אובד עצות ומדוכא בנוסף רציתי לדעת האם הכדור(קדקס) פוגע בתפקוד המיני ובחשק המיני תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, אכן הגדלת ערמונית היא בעיה של גברים מבוגרים (גיל 50 ומעלה) וזה נדיר למצוא ערמונית מוגדלת בגברים צעירים אך זה עשוי לקרות. דלקת בערמונית יכולה לפעמים לגרום לנפיחות מקומית ואולי למצב שיראה כאילו יש לך הגדלה של הערמונית. ברוב מקרי הדלקת לא מוצאים את החיידק ואת הסיבה למה יש לך הפרעה במתן השתן, וצריך פשוט למצוא מה מקל עליך ועוזר לך להמנע מאותם תסמינים שמפריעים לך. אין מה להכנס לדיכאון. זה שהערמונית מעט מוגדלת ממש לא אומר שיש בה מחלה מסוכנת (בוודאי לא סרטן שלא מוכר בגיל כל כך צעיר). קדקס אמורה לעזור לך להטיל שתן יותר בקלות וללא קושי. תרופה זו יכולה לגרום לירידה בשפיכה שמסתדרת אחרי שמפסיקים את הטיפול. היא לא אמורה לפגוע בחשק המיני אבל יש כאלה שמציינים שזה כן פוגם. אם זה כך ניתן להחליף לתרופה אחרת כמו אומניק או קסטראל. דבר עם הרופא המטפל שלך.

29/11/2013 | 15:07 | מאת: י

עוד שאלה אני מתאמן די קבוע בחדר כושר בהרמת משקולות האם יש קשר בין האימונים לערמונית מוגדלת? והאם אפשר להמשיך להתאמן כרגיל או שזה מחמיר את המצב? תודה רבה!

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת