טוביאז

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

06/07/2013 | 19:11 | מאת: ד.

קיבלתי טוביאז שהבנתי שהיא התרופה הכי חדשה בתחום לאחר שתרופות קודמות לא הועילו אלא שהתרופה גורמת לי למיגרנות יוץ מדחיפות ותכיפות ביום ובלילה יש הרגשה כאילו האיזור רדום פנימית וחיצוניתמה שמפריע בקיום יחסי מין שיש הרשה שהאיזור נרדם תוך כדי הבעיה נמכשכת ואך מחמירה כבר 10 שנים ואף הגיעה למצב של אבן בדרכי השתן לפני כ-4 שנים בגלל הימנעות משתייה אודה לתשובתך מה עוד ניתן לעשות (עשיתי אורודמנמיקה ציטוסקופיה ) ?

לקריאה נוספת והעמקה
06/07/2013 | 21:26 | מאת: ד" ר אלמוני

ממש לא מבין למה אין אתה לא מציג נתונים מקיפים על בעייתך לא היה מזיק אם היית מציין בן כמה אתה רקע בריאותי כמה זמן אתה סובל משלפוחית רגיזה ועוד. איך אתה מצפה שמישהו יענה לך על שאלה שחסרים בה כ"כ הרבה פרטים מהותיים.

שלום רב, לצערי התיאור שלך לא ברור כל כך. גם לא ציינת את גילך, ומה היות תוצאות הבדיקות שעברת. אני מזכירה ומדגישה שמדובר בפורום אינטרנטי שאינו תחליף לבדיקה אישית אצל רופא ומטרתו לתת מענה ראשוני והסברים. ממה שאתה מתאר יש גם בעיות במתן השתן וגם תופעות לוואי מהטיפול התרופתי. ראשית אם זה גורם לך הרגשה רעה עליך להפסיק את הטיפול. שנית יש צורך לברר מה לך, מחלע שלך, מה הבדיקות שביצעת ומה תוצאותיהן כדי לנסות לתת לך מענה.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת