כאבים ברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ביום ראשון שעבר (לפני כשבוע) התכופפתי עם הרגליים לרצפה כדי לסדר משהו וכשקמתי היה לי כאב חזק מאוד במקום שמאחורי הברך, וממש הרגשתי שם את העצם זזה וזה היה ממש כואב, לאחר מכן באותו היום זה קרה שוב. היום, כשבוע אחרי, אני הולכת רגיל ולא צולעת או משהו כזה אבל האזור עדיין כואב לי ואתמול בלילה התעוררתי מהשינה מרוב שזה כאב לי עד שמרחתי וולטרן וזה הקל לי על הכאב. שאלתי היא מה זה והאם אני צריכה ללכת לבדיקה או שזה יעבור לבד? אודה לתשובתך המהירה.
רונית שלום, הבעיה שלך למיטב הבנתי שרירית, העצב והשריר מצטלבים אחד על השני, סוג של דלקת ועי שחרור השריר באמצעות טריגר פוינט וקינזיו טייפינג, תחושי הקלה ושינוי מהיר. אשמח לעזור לך. מיכל רהט אימייל - [email protected]
שלום רונית! קשה לאבחן באופן מדוייק את הבעיה שלך, ייתכן ומדובר במתיחת גידים, בכל מקרה אם הכאב לא עובר ויש בעיה בתפקוד - אל תהססי לפנות בדיקת אורטופד בהקדם בברכה