תחושת נפיחות וחולשה בכפות הרגליים והשוקיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מזה כחצי שנה אני סובל מתחושת נפיחות, כאבים וחולשה בכפות רגליי ובשוקיים. אורטופד מישש את רגליי ולא העלה ממצא כלשהו. אבל אני ממשיך להתקשות בעמידה ואפילו בישיבה ובשכיבה אני חש ברגליי באי נוחות גוברת. אגב, אני סובל מעודף משקל (כ-15 ק"ג) מעל הרצוי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הראל! באם אתה חש חולשה ברגליים - יש מקום לחזור על בדיקת אורטופד ואף לשקול ביצוע בדיקת EMG כדי לשלול פגיעה עצבית. בברכה
ירדתי במשקל 45 קילו ומאז אני מרגיש ברגל שמואל בכף הרגל וחלך מהירך כמו נמול ולפעמים הרגל מתקפלת לי