שחיקת סחוס בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 73 וסובלת משחיקת סחוס בקרסול. הייתי רוצה לשמוע מאנשים שעברו קיבוע קרסול, ואיך זה השפיע עליהם. אני עדיין מתלבטת אם לעבור ניתוח או קיבוע? אשמח גם לתשובה מקצועית בעניין.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרים, כדאי שתגיעי לבדיקה אצל מנתח כף רגל באזור מגורייך עם צילומים ו CT כף רגל. רק כך תוכלי לקבל דעה מקצועית המבוססת על ממצאים אובייקטיביים בברכה
שלום מרים, כדאי שתגיעי לבדיקה אצל מנתח כף רגל באזור מגורייך עם צילומים ו CT כף רגל. רק כך תוכלי לקבל דעה מקצועית המבוססת על ממצאים אובייקטיביים בברכה