קרסול נפוח וכדורי CELECOXIB
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בערב קמתי מהכסא במהירות ולא שמתי לב שהרגל רדומה ודרכתי על הרגל הרדומה, לאחר 1/2 שעה התחיל כאב קל הכף הרגל ליד קרסול (רגל ימין). בדרך הבייתה התקשתי לדרוך על הרגל ובבית ראיתי שמהקרסול ומטה נפוח. ערכתי צילום בבוקר ,אין שברים, הרופא ששלח אותי לצילום אמר לי לשים קומפרס קר כל שעה, ונתן כדורי CELECOXIB. בלחיצה באזור המקום שכואב הוא בחיבור עצמות כף הרגל לקרסול. שאלותי :1 1. לשם מה ניתנו לי הכדורים הללו ,והאם הכרחי לקחת אותם? 2. האם לשמור את האזור ללא תנועה וללא משקל? תודה
שלום אור, 1. הכדורים הם נוגדי דלקת ומפחיתים כאב 2. ניתן לנוח, לשים קומפרים קרים, לחבוש עם תחבושת אלסטית ולשכב עם רגל מורמת. אך מעל לכל לקום מייד כשאתה יכו וללכת בברכה