בדיקת MRI
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום להלן ממצאי בדיקת MRI , אני מציינת רק מה שלא נראה תקין התויה קלינית מעקב אחר חבלה מודגמת הידקקות ניכרת של רצועת הטלו-פיבולרית הקידמית. ממצא העשוי להחשיד לקרע חלקי אורכי כרוני. מודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה . מחכה לתשובתך
שלום אורית, לא ברור לי גילך והדרישות הגופניות שלך (ספורטאית מקצוענית, חובבת או בכלל פקידה). הנטייה היא לפתור דברים בטיפול שמרני עד כמה שניתן ושוב לפי הדרישה הפונקציונלית. מבחינת טיפול שמרני ישנה חשיבות עליונה לפיזיותרפיה ותרגול הקרסול לשליטה במרחב (Proprioception) וכן טיפולים נוגדי כאב ודלקת כתרופות, גלי הלם ועוד. תשובה מלאה ואמיתית תוכלי לקבל רק לאחר בדיקה גופנית מקיפה של הקרסול, אנמנזה (סיפור המקרה) ותיאום ציפיות עם הרופא שינתח אותך (במידה ויהיה צורך) בהצלחה
ד"ר אורי אתה אכן צודק לא הסברתי לך במה מדובר , הבדיקה היא של הבן שלי בן 26 משחק 3 פעמים בשבוע כדורגל במסגרת מקום עבודתו