כאבים בכף הרגל והקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב , כבר שבועיים כף הרגל השמאלית והקרסול כואבים , יש נפיחות ואודם באיזור , וגם כן האיזור חם מהרגיל ... לא קיבלתי חבלה או מכה בתקופה האחרונה אבל עברתי לפני כשנתיים ניתוח בכף הרגל (הטרייה והשתלת עור-אחרי כניסת גוף זר) . עשיתי לפני 3 ימים מיפוי עצמות,בבקשה מה אומרת התשובה והאם היא מסבירה את הכאב הנוראי ? תשובת המיפוי : קליטת יתר דיפוזית בקרסול ימין . מודגמת סקוליוזיס גבית מותנית . אין ממצא פתלוגי מוקדי נוסף . סיכום: קרסול ימין-שינויים ארתריטיים דלקתיים או שינוי דריכה , בשאלה של זיהום חד ניתן לבצע מיפוי עם גליום . סקוליוזיס .
שלום אריג! תמונה קלינית והדמייתית מעלה חשד לקיום תהליך זהומי בכף רגל וקרסול. נדרשת בדיקה קפדנית של אורטופד כף רגל כולל בדיקות עזר נוספות ( בדיקות דם, צלומים, בדיקות מיפוי נוספות ) ע"מ להגיע לאבחנה מדוייקת ולתת טיפול הולם. אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לאורטופד כף רגל רפואה שלמה!