עזרו לי בבקשה דחוף ביותר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מכאבים בכפות הרגלים עם אבחנה של דורבן ודלקת. ניסיתי את כל הטיפולים האפשריים: זריקות כדורים, טיפולים סיניים, מדרסים ולבסוף לפני כחודש פניתי לרופא המטפל והוא נתן לי סדרת בדיקות נוספות ביניהם מיפוי עצמות והוא החליט כי אין ברירה עלי לעבור ניתוח פולשני המצריך כחודשיים בגבס זאת לאחר שעשיתי ניתוח קטן יותר לפי דבריו לפני כשנתיים והוא לא עזר.הוצאתי המון כספים ואני די חוששת מהניתוח אך החלטתי שאני מנסה עוד שמהו אחד אחרון לפני הניתוח והוא טיפול בגלי הלם רציתי לשאול אותך אם אתה ממליץ והאם הטיפול הזה יכול לפתוח לחלוטין את הבעיה או רק משכך כאבים אני ממש סובלת - אני נשואה עם 3 ילדים וזה משבש לי ממש את כל מהלך החיים. תודה מראש
שלום מזל! במקרים מסויימים של PLANTAR FASCIITIS טיפול ב ECWT - גלי הלם - יכול להטיב. בכל מקרה לא מדובר בהצלחה של 100% ובמקרים קשים כמו שלך ( לפי התאור ) סביר להניח שרק ניתוח שחרור פתוח של פשסיה פלנטארית יביא לפתרון הבעיה. בכל מקרה אני ממליץ לך להיבדק ע"י אורטופד מומחה לכף רגל טרם ההחלטה על ניתוח בברכה
תנסי לבקש פיזיוטרפיה באולטרסאונד למיטב ידיעתי זה מאוד עוזר לא להפסיק לפני שסיימת 10 טיפולים בהצלחה.