נפיחות בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שיחקתי כדורגל וכתוצאה מהמשחק עקמתי את כף הרגל ולאחר שני צילומים שהבהירו די סופית שאין שבר,התחלתי טיפול פיזוטרפיה אבל גם התרגילים שהפיזיותרפיסט נתנה לי לא עוזרים לי,ואני עם הכאבים האלה כבר חודש וחצי ומקווה לשוב לרוץ מה הסיבה לכאבים ולנ]יחות המוזרה בפטיש לטרלי ימין שלא יורדת מזה חודש וחצי ימים?.. תודה מראש..
שלום תום! לפי תיאורך אתה סובל מנקע בקרסול, תהליך שיקום במקרים מסויימים יכול להימשך זמן רב וחשוב מאוד להיות במעקב אורטופד ולסיים טיפול שיקומי. במידה ובתום טיפול פיזיותרפי עדיין אין החלמה, ייתכן ומדובר בקרע מלא של הרצועות אשר לעתים דורש אף התערבות ניתוחית. בברכת החלמה מהירה