קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ב17.8 נפלתי ועיקמתי את הקרסול הגעתי למיון שם בוצע לי צילןם ונאמר שיש לי שבר בקרסול ובוצע גבס לאחר מכן הגעתי לביקורת אמרו לי אין שבר זה נקע הרגל עדין היצה נפוחה וכחולה שלחו אותי לבצע אוחטרסאונד התשובות הן: רצועת ATFL :מעט מעובה מרקם בלתי אחיד הודגמו הסתיידויות זעירות הנ"ל סיכום:חשד פגיעה ברצועת ATFL מזה אומר ? האם זה מצריך ניתוח? האם יש כאן קריעה של הרצועה? ואיך מטפלים בזה?
שלום מורן! לפי תשובת בדיקת אולטרסאונד מדובר במתיחה של הרצועה הטלו-פיבולרית הקדמית. סביר להניח שהאורטופד ישלח אותך לטיפול פיזיותרפי. רוב הסיכויים שעם הטיפול הנכון תוכלי להשתקם במהירה. בברכה