לאחרי ניתוח של שחזור רצועת atfl
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי קרע ברצועת הAtfl ועברתי ניתוח בורסטרום לשחזור. כיום אני חודש ושבוע אחרי הניתוח ואני חובש איירקאסט שרק מונע אינברסיה. רציתי לדעת האם צריך לישון עם האיירקאסט או לשחרר את הרגל בזמן השינה? וגם האם זה הגיוני שהרגל שלי מאוד נפוחה גם חודש ושבוע לאחר הניתוח.
לקריאה נוספת והעמקה
רציתי לשאול האם מותר להתקלח ולשטוף את הפצע? איפה שחתכו באיזור הקרסול?
שלום יובל! יש להמשיך בקיבוע הקרסול בקביעות עד לביקורת האורטופד המנתח. את הפצע יש לשטוף כל יום עם מים זורמים ולחבוש בהתאם להנחיות של המנתח. לגבי הנפיחות - מדובר בד"כ בתופעה זמנית בברכת החלמה מלאה