טנדינוזיס בגיד מכופף 3
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחצי שנה עברתי ניתוח למורטון נוירומה. הניתוח לא עזר והמצב אף החמיר. שלחו אותי לאולטאסאונד ובפיענוח הבדיקה כתוב שיש לי טרנדינוזיס בגיד מכופף 3 (מעט נוזל סביבו). אני סובלת כבר הרבה זמן מהרגל, יש מצב שמדובר רק בדלקת שלאחר לקיחת תרופה תעבור לי? או שעדין מדובר באותה בעיה. (חשוב לי לציין כי קבעתי תור לרופאף אך מאחר ויש עוד זמן אני סקרנית). תודה..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירי! בד"כ אין שום קשר בין Morton's neuroma לטנדינוזיס בגיש מכופף ( שזה בעצם תהליך דלקתי ) רוב הסיכויים שעם טיפול תרופתי ולעתים פיזיותרפיה - הבעיה תעבור. בברכה