שימוש בקלקסן לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כבר כמעט שלושה שבועות אחרי שבר בקרסול הרופא במיון רשם לי קלקסן לחודש אני כבר מסתובב ברחבי הבית בעזרת קביים ומדלג לשרותים וכו' בעצמי האם ניתן להפסיק את השימוש בקלקסן או שיש להמשיך להשתמש בו חודש שלם כפי שרשם הרופא ? לדעתי הקלקסן גורם לי לוואי כמו יציאות רכות מדי (שלשולים) וסימנים כחולים (כ3 ס"מ בחלק ממקומות ההזרקה) ועל כן ברצוני לחדול משימוש בקלקסן תודה
שלום אבי! סוגייה של שימוש בנוגדי קרישה בעקבות שברים בקרסול וקיבוע בגבס היא סוגייה מורכבת, כאשר יש עדיין חילוקי דיעות רבים בנושא. קיימת גישה מקובלת שיש מקום למתן נוגד קרישה כגון קלקסן למשך כל תקופה של קיבוע גפה בגבס. לאור תלונותיך ואפשרות של תופעות לוואי של קלקסאן - אני ממליץ לך לפנות לאורטופד לצורך החלטה על אופן המשך הטיפול. בברכה