תיקון אצבע פטיש
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר מקסים גורביץ שלום אני עתיד לעבור ניתוח לתיקון אצבע פטיש באצבע השניה ברגל ימין (הצמודה לאגודל) אני מאוד חושש מההליך הניתוחי עצמו ויש לי שאלה ברשותך 1. האם ארגיש משהו במהלך הניתוח ? את חיתוך העצם וכדומה ? 2. הניתוח מתבצע עם זריקת טשטוש... האם אפשר גם בלי ? אשמח לתגובתך תודה מראש צבי.
שלום צבי! הניתוח מתבצע בד"כ תחת הרדמה אזורית ( הרדמת קרסול וכף רגל ) או הרדמת הבוהן המנותחת בלבד ( Toe block ) בכל מקרה אתה לא תרגיש כאב במהלך הניתוח. בחלק ניכר מן המקרים החולה מקבל גם טשטוש, זה מומלץ, אך לא חובה. דבר עם האורטופד המנתח והמרדים טרם הניתוח לגבי אופציות הרדמתיות. בהצלחה בברכה