ארטרוסקופיה של הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן אני כבר חצי שנה צריך לעבור ארטרוסקופיה של הקרסול בגלל פציעת OCD, בשל תהליכי בדיקות, ועיכובים שנגרמו מהרופאים המטפלים, הסיפור נמרח כבר מלא זמן. המצב כרגע הוא שהניתוח אמור להתבצע עי 2 מנתחים בגלל שהמנתח הראשי לא מרגיש בנוח לעשות את הניתוח הזה לבד ומביא מומחה אחר לעשות איתו ביחד. אחרי כל התהליך הזה, קשה לי לסמוך על המנתח שהוא יעשה עבודה טובה על הרגל. איך אני מוודא שאני יכול לסמוך עליו לבצע את הניתוח כמו שצריך, או אם אני צריך לחפש מנתח אחר. תודה!
שלום דורון, לא הרבה מומחי כף רגל עושים ארתרוסקופיות בעצמם ונדרשים ל"קבלני משנה". אני לא יכול להתייחס ישירות לשלך כי לא ראיתי. אני כן מבצע ארתרוסקופיות. אני יכול להציע לך בדיקה וסקירת המקרה שלך ונחליט. בברכה