שט"ד אחרי נקע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן נפצעתי במהלך משחק כדורסל כשעיקמתי את הקרסול והחל התנפחות גדולה תוך כמה דקות. הגעתי מהר לביח שם ביצעו בדיקת רנטגן וקבעו כי יש רק נקע. יומיים לאחר מכן יש לי שט"ד די גדול ומובהק לאורך כל הקסול בצד החיצוני של הרגל. מה לעשות? מה זה אומר? http://postimg.org/image/99b8r98vj/
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אייל! שטף דם גדול בעקבות הנקע מעיד על חומרת המצב ( קרע של סיבי הרצועה ), יש לנוח עם רגל מורמת עד לירידת הנפיחות, והכי חשוב - להמשיך מעקב וטיפול אוראטופד כף רגל וקרסול. בברכה